Už nemusí chodit do práce: Hejdová je v balíku!
Byla u zrodu této sociální sítě a tehdy by si asi nedokázala představit, že i ona samotná se kromě moderátorky bude moct jednoho dne označovat za influencerku. Doba jde ale rychle kupředu a Zorka Hejdová (32) uměla chytit příležitost za pačesy, díky čemuž si nyní přijde na pěknou sumu peněz.
Ne vždy byl Instagram místem, kde si známé tváře vydělají jedním videem v rámci spolupráce tolik, co by jinde vydělávali několik dní či týdnů. Jakmile ale ony i firmy pochopily, že na reklamu tam lidé slyší o poznání více díky lidskému přístupu a bližšímu kontaktu s uživateli, který v televizních reklamách mnohdy chybí, stal se z Instagramu zlatý důl.
Zorka a Míra Hejdovi na skok ve Varech: Jedné věci litují!
Taková moderátorka Zorka Hejdová ovšem začínala od nuly, tehdy ještě slovo „influencer(ka)“ zřejmě vůbec neznala. „Bylo to postupné. Měla jsem Instagram, když ho tady ještě nikdo neznal, a používala jsem ho na úpravu fotek, což mi dnes přijde vtipné. Neberu to tak, že by mi to ze dne na den změnilo život, ale určitě je výraznou součástí mého života a práce a stále mě baví,“ vzpomínala Hejdová na své instagramové začátky v rozhovoru pro Super.cz.
Ačkoli se na první pohled může zdát, že influencerům stačí nahrát krátké video, přidat informaci o spolupráci a více se tím nezabývat, realita bývá náročnější. Kdo chce spolupracovat s lepšími značkami, musí mít marketingového ducha. „Nerada o tom mluvím. Někdy to z úst různých influencerů zní, že si stěžujeme. Nemyslím si, že je to těžká práce, ale náročné to je. Není to o tom, že si vyfotíte něco v obýváku a je to hotové. Ta úroveň zahraničních influencerů, kterými se inspirujeme, je velmi vysoko nastavená,“ vysvětluje moderátorka, pro kterou je tvorba reklamního obsahu plnohodnotnou prací.
Moderátorka Zorka Hejdová upřímně: Necvičím, jím a kynu!
„Když mám spolupráci, znamená to, že si najmu celý tým. Mám kameramanku, fotografku, vizážistku. Vymyslíme koncept i scénář, jak má video vypadat. Myslím si, že je fajn to takhle dělat, ale zároveň se z toho nesmí vytratit autenticita,“ míní Zorka Hejdová, kterou na Instagramu sleduje přes 300 tisíc uživatelů, a díky velkému dosahu je pak i řádně finančně ohodnocena. „Kdybych měla být konkrétní, u jednorázové spolupráce je to v řádech desítek tisíců,“ dodala Hejdová.