Pandemie jí dovedla »na sucho«? Nový BYZNYS Dary Rolins!
Stejně jako umělci nejen napříč republikou, i popová diva se musí potýkat se zrušenými koncerty. Dara Rolins (47) ale naštěstí jen na výdělek spojený s hudbou vázaná není. Finance jí tečou i z jiných zdrojů.
Zpěvačka umí myslet na zadní vrátka. Nejenže vydala vlastní diář a zisky jí přináší spolupráce s několika společnostmi. Aktuálně začala podle webu Super.cz pracovat i na vlastní značce. „O založení vlastní značky jsem uvažovala dlouho. To, že se tak jednou stane, bylo jen otázkou času. Chtěla jsem přijít s produktem, kterého jsem ani v minulosti nebyla tváří, i když do budoucna se tato možná souvislost nevylučuje,“ usmívá se Dara, která chtěla, aby její první produkt vycházel z ní samotné. „Proto jsme zvolili vonnou svíčku. Když říkám zvolili, myslím tím svůj tým, zejména pak mého kamaráda a společníka značky Michala Čecha.
Dara Rolins a její potěšení: Randím o sto šest! Muži o mně sní
Myšlenka vytvořit produkt s otiskem jí samotné vznikl v době, kdy se s kamarádem vydali na koncert popové královny Madonny do Paříže. „Spojili jsme příjemné s užitečným a potkali se tam s významnými parfuméry, kteří stojí za vznikem mnoha mnou milovaných vůní. Tu „mou“, které jsem od začátku říkala Lola, jsme hledali dlouho. Nikam jsem nepospíchala, věděla jsem, co chci. Proto jsme vůni opakovaně ladili, vychytávali intenzitu vůně, složení, testovali na rodině, hráli si s tím, dokud jsme nebyli všichni spokojeni s výsledkem,“ vysvětluje zpěvačka s tím, že Lola je jen začátek.
Dara Rolins: Šaty, ve kterých jsem poprvé zpívala s Gottem, má maminka v mauzoleu