Testery parfémů: najděte si svoji vůni!

Najít svou vlastní vůni je k nezaplacení! Parfém, je jeden z hlavních módních doplňku mužů i žen. Ten, který parádně ladí s vaší osobností, může vytvořit zázraky: vám zlepší náladu, vašemu okolí o vás poví ledacos hezkého. Při výběru toho správného parfému pomůže zázračná lahvička s nápisem “tester”. V tomto článku se pokusíme vysvětlit, co se pod tímhle slůvkem skrývá. Širokou nabídku testerů pak najdete zde https://makeup.cz/categorys/654477/ .
Co je to tester?
Tester parfému slouží k testování a odzkoušení vůně před jejím nákupem. Je navržen tak, aby kupujícího seznámil s originální vůní, jejím složením a charakterem. Tester pomáhá pochopit, zda je vůně vhodná pro vás nebo napoví, jak reaguje s vaší pokožkou.
Dříve se testery v obchodech neprodávaly, pouze pomáhaly s výběrem vůně. Testery jste mohli dostat i jako dárek k nákupu. Později, když se objevily online obchody, se testery začaly běžně prodávat.

Proč jsou testery levnější?
Vzhledem k tomu, že tester slouží k testování parfému, pořídíte ho levněji než plnohodnotnou vůni. Balení testeru rovněž není tak kvalitní, jako balení parfému, i to ovlivňuje cenu. Znamená to, že při nákupu testeru můžete ušetřit zhruba 10 až 30 procent.
Jaký je rozdíl mezi testerem a originálním parfémem?
- První, čeho si všimnete na testeru, je jeho balení. Obsahuje název značky a její logo, ale v některých případech testery nejsou zabaleny vůbec.
- Na balení občas najdete nálepku s nápisem Demonstration Tester, která naznačuje, že nejde o plnohodnotný parfém.
- Ve většině případů bude tester bez původního víčka. Tester se neustále používá ke stříkání na pokožku, takže není nutné udržovat lahvičku uzavřenou.
- Objem testeru obvykle činí 90 nebo 100ml.

Liší se složení testeru od parfému v designovém balení?
Tester se od originálu vůní ani složením neliší, jinak by jeho výroba ztratila smysl. Tester obsahuje stejné ingredience jako originál a i trvanlivost testeru je stejná jako u tradičního parfému.
Testery nemají lepší ani horší kvalitu ve srovnání s originálním parfémem. Pro výrobce není rentabilní vyrábět produkty různé kvality a přísně dbají i na reputaci a na svou profesní čest.