Tabulka ve čtyřech barvách: Čokoládou proti rasismu?

Dík, že jste nám pomohli vyřešit problém rasismu! Tak satirické jsou komentáře na sociálních sítích poté, co významná čokoládovna Cadbury přišla na trh se svým nových produktem.
Tabulka čokolády čtyř barev s názvem Jednota má podle fabriky přispět k oslavě rozmanitosti lidí na celém světě. Čokoládu poprvé Cadbury představila v Indii k výročí Dne nezávislosti.
„Na oslavu Indie a jejích lidí, protože sladké věci se stávají, když se sjednocujeme,“ tvrdil jejich reklamní slogan.
Čokoláda se čtyřmi odstíny – tmavým, míchaným, mléčným a bílým – ale vzbudila na sociálních sítích převážně záporné ohlasy. Továrna se prý chtěla jen necitlivě a hloupě přiživit na současných módních trendech ve společnosti.