Krutý výsměch Michala Nesvadby: Pro dětskou charitu vystoupí za 40 tisíc!

Obchod, jehož koncovým zákazníkem jsou děti, zažívá celosvětově boom a zisky jsou zaručené. Ratolesti, která hltá v televizi Kouzelnou školku, těžko odepřete návštěvu nákupního centra, když tam zrovna vystupuje Michal Nesvatba (57) se svým zábavním programem. Jenže tomu, než o děti, jde především o nemalý zisk za každou cenu, jak vyplývá z vyjádření jeho managementu.
Vystoupení na předvánoční charitativní akci pro děti z dětských domovů a onkologicky nemocné malé pacienty se prý Michal nesvadba zúčastní rád. Za každou minutu čtyřicetiminutového vystoupení si však naúčtuje tisíc korun plus DPH a další tisícovku navrch za benzín. "I když je to charita, cena zůstává komerční," zaskočila redaktory časopisu Sedmička Helena Byrtusová z Nesvadbovy zastupující agentury Pragokoncert.
Celkem nekompromisní přístup by někdo mohl nazvat přinejmenším jako chamtivost. Vezmeme-li v úvahu, že jde o charitativní akci, je spíše na místě označení nestydatost. "Jedná se o prosincové atraktivní termíny a my sami hrajeme tři představení v Praze. Nechci být neseriózní nebo netaktní, ale všechno je to otázka nabídky a poptávky. Moc se omlouvám, ale pokud byste našli finanční prostředky, můžeme se o tom bavit," říká Byrtusová. Mohla by snad být netaktní ještě víc?
Aby manažerka poněkud zmírnila nehorázný přístup v tak citlivé věci jako je vydělávání na charitě, dodala: "Na rovinu říkám, že (Michal) bude preferovat akce s plným honorářem. Pokud by se mu to s ničím nekrylo, pak by třeba bylo možné slevu řešit, ale víc než pět tisíc by to nebylo. Sám Nesvadba se svou manželkou a asistentkou se k tomu odmítli vyjádřit a raději si užívali zahraniční dovolenou.